Золотниківська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Як перевести виплату пенсії з поштового відділення на банківську установу

Дата: 09.01.2024 08:12
Кількість переглядів: 130

Фото без опису

 

Зверніться особисто до банку, клієнтом якого бажаєте стати та відкрийте рахунок для пенсійних виплат. Із собою необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.

Важливо!

Підготуйте та зробіть скановані кольорові копії документів для завантаження на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

  • паспорт,
  • ідентифікаційний код,
  • банківські реквізити затвердженого зразка (можна отримати у відділені банку, клієнтом якого ви стали)

Врахуйте вимоги до сканкопій документів:

– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;

– формат файлу: JPG, JPEG, PDF;

– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;

– сканкопії виготовляються з оригіналів документів;

– сканкопія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;

– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг Фонду та подайте заяву для переведення пенсії з пошти на банк:

  • в лівому боковому меню НАТИСНІТЬ на вкладку «Щодо пенсійного забезпечення»;
  • оберіть пункт «Внесення змін до пенсійної справи»;
  • оберіть пункт «Заява про зміну способу виплати пенсії»;
  • заповніть потрібні поля форми заяви та ЗАВАНТАЖТЕ до неї скановані копії документів;
  • сформуйте заяву, підпишіть її КЕП (кваліфікований електронний підпис) та натисніть «Відправити до ПФУ», далі заява буде опрацьована спеціалістами Фонду.

 

 

Головне управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області

 

08.01.2024


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь