A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Золотниківська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Про встановлення місцевих  податків і зборів на території Золотниківської сільської  ради на 2022 рік

Дата: 02.04.2021 12:25
Кількість переглядів: 36

02.04.2021 року

Повідомлення

про оприлюднення проектів регуляторного акту – проекту рішення Золотниківської сільської ради  «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Золотниківської сільської  ради  на 2022 рік»

Згідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003р. ст. 9 з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляємо про оприлюднення проекту рішення Золотниківської сільської ради  «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Золотниківської сільської  ради  на 2022 рік» та аналізу регуляторного впливу до нього.

Розробник проектів – фінансовий відділ Золотниківської сільської ради.

Основною метою регуляторних актів є встановлення на території Золотниківської сільської ради місцевих податків у відповідності з останньою редакцією Податкового кодексу України та з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної  регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11. 09. 2003 р. №1160-IV.

Зауваження та пропозиції щодо проектів рішень будуть прийматися упродовж 30 календарних днів з дати оприлюднення на офіційному сайті Золотниківської сільської ради за посиланням: zolotnykivska-gromada.gov.ua  в розділі «Регуляторна політика».

Також свої пропозиції та зауваження можна надати в письмовій формі до фінансового відділу Золотниківської сільської ради (вул. Містечко, 25, с. Золотники, Теребовлянський р-н, Тернопільська обл. чи електронною адресою: 43905003@mail.gov.ua) для узагальнення та подання на розгляд сесії сільської ради.

Аналіз регуляторного авпливу проекту рішення Золотниківської сільської ради  «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Золотниківської сільської  ради  на 2022 рік»                                                     

        П Р О Є К Т  

ЗОЛОТНИКІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

___________   СЕСІЯ

 

Р І Ш Е Н Н Я    № ____

 

 

від  ___  червня  2021 року                                                             село Золотники                           

 

 

Про встановлення місцевих  податків

і зборів на території Золотниківської

сільської  ради на 2022 рік

 

Відповідно до статті 10, пункту 12.3 статті 12,  статтей 265-287, 291-295  Податкового кодексу України,  керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону  України  «Про  місцеве самоврядування в Україні», за рекомендацією постійної комісії сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, Золотниківська сільська рада

ВИРІШИЛА:

1.  Установити  на території  Золотниківської сільської  ради на 2022 рік  такі  місцеві податки і збори:

  1.1.  Транспортний податок (додаток 1);

  1.2.  Туристичний збір (додаток 2);

  1.3.  Збір за місця за паркування транспортних засобів (додаток 3).

2. Оприлюднити  рішення на офіційному веб – сайті Золотниківської сільської ради.

3. Рішення  Золотниківської сільської ради від 18 червня 2020 року № 2576 “Про встановлення місцевих податків та зборів  на території  Золотниківської сільської  ради  на 2021 рік ”  визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2022 року.

4.  Рішення набирає чинності з 01.01.2022 року .

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

Сільський голова                                                             Данило БУГАЙ

  Додаток №1                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сесії Золотниківської сільської ради від «___»_________ 2021р. №___

 

 

Про оподаткування транспортним податком

 

 1. Платники податку

1.1 Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об’єктами оподаткування.

 

2. Об’єкт оподаткування

2.1 Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального";

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

 

3. База оподаткування

3.1  Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2.

 

4. Ставка податку

    1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень   за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2.

 

5. Податковий період

5.1 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

    6. Порядок обчислення та сплати податку

  1.  Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
  2.  Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що  перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3 Органи внутрішніх справ зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

6.4 Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. 6.5 У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6 За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.7 У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

6.8 У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

6.9 У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2  є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

 6.10 Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів

(зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування.

 

7.Порядок і строки сплати податку

7.1 Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до сільського  бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

7.2 Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення- рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації".

 

 

 

 

Секретар  сільської  ради                                                       Світлана ФЕЦАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                Додаток №2                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сесії Золотниківської сільської ради від «___»_________ 2021р. №___

Про встановлення туристичного збору

 

1. Загальні положення.

1.1 Туристичний збір встановлено відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) та рішення сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів на території Золотниківської сільської ради. Туристичний збір - це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до сільського бюджету.

1.2 Внутрішній туризм, відповідно до підпункту 14.1.277 статті 14 Податкового кодексу України – переміщення в межах території України громадян України та/або  осіб, які постійно проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

1.3 В’їзний туризм, відповідно до підпункту 14.1.277 статті 14 Податкового кодексу України – прибуття на територію України та/або переміщення в межах території України осіб, які постійно не проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

 

2. Платники збору.

2.1 Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію Золотниківської  сільської  територіальної громади, на якій діє дане рішення сільської  ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

2.2 Перелік осіб, які не можуть бути платниками збору визначено в статті 268.2.2 Податкового кодексу України.

3. База справляння збору

3.1 Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі).

3.2 Згідно з рішенням сільської  ради справляння збору може здійснюватися з тимчасового розміщення у таких місцях проживання (ночівлі):

а) готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

б) житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об’єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

4. Ставка збору

Ставка збору встановлюється рішенням сільської ради  за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 п. 268.5 статті 268 Кодексу,  у розмірі  0,5 відсотка - для внутрішнього туризму та  1 відсотка - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

 

5. Порядок справляння та сплати збору

Згідно з рішенням сільської  ради справляння збору може здійснюватися  такими податковими агентами:

а) юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб згідно з підпунктом 268.7.2 пункту 268.7 статті 268, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 цієї статті;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами, які уповноважуються сільською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з  сільською  радою.

     Платники збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням сільської ради.

     Податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал.

     Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

 

6. Податковий період.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

7. Відповідальність

Податкові агенти (платники туристичного збору) за неподання, несвоєчасне подання розрахунку туристичного збору, повноту і своєчасність сплати несуть відповідальність у відповідності з діючим законодавством.                  

     

 

 

 

 

 

Секретар  сільської  ради                                                       Світлана ФЕЦАН

 

 

                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №3                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення сесії Золотниківської сільської ради від «___»_________ 2021р. №___

 

Про збір за місця для паркування транспортних засобів

1.Платники збору

1.1 Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках на території Золотниківської  сільської  територіальної громади.

2. Об’єкт і база оподаткування збором

2.1 Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської  ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі, споруди, їх частини), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

2.2 Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їх частин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету.

2.3 Уповноважити виконавчий комітет Золотниківської сільської ради за зверненнями суб’єктів господарювання надавати дозвіл на провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів та затверджувати перелік спеціальних земельних ділянок, призначених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів та осіб уповноважених провадити таку діяльність на території Золотниківської сільської  територіальної громади.

3. Ставки збору

3.1 Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв. метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі 0,05 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

3.2 При визначенні ставки сільська рада враховує місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів, площу спеціально відведеного місця, кількість місць для паркування транспортних засобів, спосіб поставлення транспортних засобів на стоянку, режим роботи та їх заповнюваність.

 

4. Порядок обчислення та строки сплати збору

4.1 Сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням об’єкта оподаткування.

4.2 Платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору у контролюючому органі за місцезнаходженням земельної ділянки.

4.3 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

Секретар  сільської  ради                                                       Світлана ФЕЦАН


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь