Звіт про результати проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг Центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради
Звіт про результати проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг Центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 №904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради Теребовлянського району було проведено зовнішній моніторинг соціальних послуг та внутрішню оцінку якості надання (далі – оцінка) соціальних послуг в період червнь-липень 2020 року.
В ході організації та проведення моніторингу та оцінки застосовувався Порядок проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради, який затверджено наказом від 12.06.2020 року № 78, також створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу, затверджений план проведення оцінки якості соціальних послуг. Центр використовував такі методи оцінки: анкетування, яке заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг догляд вдома. В опитуванні взяли участь 130 отримувачів соціальних послуг, з них соціальної послуги догляд вдома - 130 осіб, проводились співбесіди; телефонне опитування, проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За період проведення оцінки скарг не зареєстровано. З початку року надійшло 10 звернень від жителів громади щодо надання соціальних послуг, які були задоволені.
Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг. При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувались показники якості соціальних послуг такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувачів соціальних послуг, професійність.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах ( згідно індивідуальних планів - 100 %). Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальних послуг: догляд вдома, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальних послуг; своєчасно проводиться повторне (при потребі) визначення індивідуальних потреб.
Результативність: згідно проведеного опитування, в т.ч. і телефонного, 97% опитаних підопічних задоволені рівнем надання соціальних послуг: догляд вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувачів соціальних послуг. Скарг стосовно надання соціальних послуг від підопічних не було.
Своєчасність: рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається центром протягом 10 календарних днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача(ем) соціальної послуги або його законного(им) представника(ом) та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюються протягом 5 календарних днів з дати звернення отримувача(чем) соціальної послуги або його законного представника (законним представником).
Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома. Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на півроку. Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.
Доступність та відкритість: центр розташований в центрі села, близько від автовокзалу, має зручне транспортне сполучення. З позитиву є також те, що центр розташований в одному приміщенні з сільською радою та ЦНАПом. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик.
Будівля обладнена пандусом та кнопкою виклику, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення зовнішнього та внутрішнього моніторингу оцінки якості надання соціальних послуг у центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою працівників центру.
Працівники центру ввічливо ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків (п. 2.4 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.
Здійснюються заходи щодо дотримання правил протипожежного захисту.
Професійність:
штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації;
посадові інструкції затверджено згідно чинного законодавства. Всі працівники та соціальні робітники володіють необхідними знаннями й навичками, які відповідають кваліфікаційним вимогам, в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка);
надавачі соціальних послуг проходять медогляди;
наявний графік проведення виробничих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг;
Соціальні робітники не забезпечені необхідним обладнанням та інвентарем. Велосипедів не мають. В цьому році, в період карантину, кожному соціальному робітникові закуплено й видано антисептик, маски та рукавиці, але виникла потреба в забезпеченні їх спецодягом, взуттям та господарськими сумками. При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг догляд вдома застосовувались кількісні показники соціальних послуг: Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило, всі 129 отримувачів задоволені послугами, один працівник пройшов підвищення кваліфікації.
Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали). За якісними показниками адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність, професійність, повага до гідності отримувача соціальних послуг відповідає оцінці «добре».
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню -“Добре”. Відповідно до проведеного моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг визнано роботу 12 соціальних доброю, а роботу 6 соціальних робітників задовільною.
Однак недостатнє матеріально-технічне забезпечення працівників центру не дає в повному обсязі надавати якісні послуги. Залишається проблемою забезпечення соціальних робітників велосипедами, твердим та м’яким інвентарем (спецодяг, взуття, тощо). Тому для ефективної роботи потрібно придбати для соціальних робітників велосипеди, засоби захисту та спецодяг і взуття.
Заплановані заходи для покращення роботи центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Золотниківської сільської ради:
- своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг в частині їх перегляду;
- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціально обслуговування отримувачів послуг;
- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази центру в частині забезпечення соціальних робітників велосипедами, спецодягом, взуттям, інвентарем тощо. Секретар комісії Галина Михайловська
Член комісії Марія Остапчук
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)